Onbeperkt chatten met hulpen: deze maand éénmalig 19,95

Veelgestelde vragen

Een aantal belangrijke vragen hebben we hier beantwoord. Als je een andere vraag of opmerking dan ontvangen wij die graag. Gebruik hiervoor ons contactformulier.
Wat zijn de kosten? Moet ik iets betalen?
Als hulp maak je nooit kosten bij het gebruik van dit systeem en maak jij onbeperkt gebruik van alle mogelijkheden. Als klant betaal je ook niets totdat je een hulp gevonden hebt om waarmee je wilt gaan praten. Dus je kan eerst kijken of het de moeite waard is. En als je wilt chatten betaal je éénmalig een bedrag om te kunnen chatten met alle hulpen voor jouw adres. Let op geef daarom wel jouw precieze adres op. We tonen dit niet aan anderen en maakt dat de hulpen die jij zietn daadwerkelijk ook in jouw straat willen werken. Het aanpassen van een adres kan betekenen dat je dan met hulpen kan gaan chatten waarvoor nog niet betaald is. We vragen je dan voor een nieuwe bijdrage. Naast de chatfunctie met alle hulpen krijg je gratis bericht als er nieuwe hulpen zijn voor jou zolang jij jouw operoep open hebt staan. Het tatief is gelijk aan het gemiddelde uurtarief van de hulpen uit jouw buurt. We hebben geen terugkerende kosten en incasso's.
Waarom moet ik een account maken en hoe sluit ik die weer?
Met de gratis inlogomgeving kunnen we veiliger zijn voor alle gebruikers. We tonen jouw adres niet aan anderen. Op de kaartweergave is jouw adres bij benadering getoond. Met een account is het mogelijk om klanten en hulpen te benaderen als er nieuwe kandidaten zijn en om chatberichten te kunnen blijven inzien in jouw omgeving. Jouw gegevens worden nergens anders voor gebruikt en je kan altijd zelf jouw oproep aanpassen, pauzeren of jouw hele account verwijderen. Alleen jij kan jouw account aanpassen of verwijderen. Dit doe je door in te loggen en in het menu te kiezen voor jouw advertentie. Daar zie je de optie om het aan te passen, te pauzeren en te verwijderen.